torsdag 4. april 2013

Critters..

Det var tema for runde 7 på KOM inne på forumet Scrapping hvor jeg vanker. Det kunne være monster eller små søte dyr..jeg gikk for små søte dyr. Jeg fant denne lille tassen inne hos Wee Stamps.


Motivet er fargelagt med copic. Halvperler fra Kaisercraft. Et stort antall dieser var i sving her (GoCreate, Cheery Lynn, Whimsy, og flere fra Spellbinders). Stempelteksten er fra Norsk Stempelblad.

Jeg måtte pirke litt før jeg ble fornøyd med dette, i stedet for å legge motivet øverst og mattene under, så kuttet jeg hull i mattene slik at jeg kunne legge de øverst som en ramme over motivet. Jeg ble i grunn fornøyd med innrammingen:)

Dagene flyr fort i vei og snart er det helg. Kanskje jeg får tid til å scrappe litt da, for i det siste har det blitt lite tid til sånt.

Klem fra Yasmine:)


6 kommentarer:

  1. Dette var et flott kort i fine blåfarger.
    Lekkert ble det når du har motivet under.
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig kort, liker motivet og fargene du har brukt veldig godt. Og du er jo en mester til å fargelegge! Påskeboksen nedenfor er også så fin, mottakeren av den var skikkelig heldig :)
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. Suprise, suprise jeg elsker fargeleggingen din!! Herlighet dette kortet var bare super nydelig! Jeg simpelthen elsker det, fargene du har brukt her er lekre sammen. Tryllekunstner av rang er du med disse tusjene dine. Ønsker deg en deilig helg videre.

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Så nydelig kort Tove, lekkert fargelagt motiv og herlig design på kortet!
    God helg - det som er igjen!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  5. Jeg er nesten forelsket i dette kortet, synes det er så nydelig. La meg til som følger i bloggen din også jeg!

    SvarSlett