torsdag 21. februar 2013

Valentine og Morsdagskort

Jeg deltar i årets KortOMania inne på forumet scrapping.no. Hallerud Kultursenter sponser med flott premie til tre vinnere. Dette var mitt bidrag til runde 2 og Valentine, og det holdt til en tredjeplass. Tusen takk til dere som stemte på meg:)


Det forrige bildet var ikke helt bra, så jeg har tatt et nytt bilde, etter jeg byttet ut den litt for mørke blomsten i høyre hjørne. Motivet er fra Mo`s digital pencil, og ble fargelagt i full fart! Brukte kun 40 min, noe som er superkjapt til meg å være. Til gjengjeld la jeg bare på ett lag med farge, til vanlig bruker jeg hvertfall gå over 2-3 ganger. Trenger kanskje ikke si at det er gjort med copic? :)

Kortet er lesset med pynt! De fine papirene fra Pion er jo nesten borte hehe:)

Ser plutselig nå at kortet mitt til runde en ikke er lagt ut. Så jeg hiver det med i samme slengen.


Her har jeg kost meg med Dylusions og Tim Holtz produkter.

Ha en riktig fin dag:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar