lørdag 20. oktober 2012

Shabby chic jul

Den nye utfordringen til CopicMarkerNorge er shabby chic jul, og siden jeg er i gang med å lage julekort passet det veldig godt å prøve en ny stil. Jeg har brukt disse tipsene fra Kreativ Hobby når jeg skulle lage kortet mitt.

Jeg har vært på husmorferie, og det ble en god del shopping på turen, både på Bikuben og hos Sem-Stenersen. Så i går pakket jeg ut alle tingene mine og bare måtte lage et kort:) Dette er hurtigscrapping til meg å være altså..jeg bruker gjerne dagesvis på et kort!


Motivet er fra Mo`s digital pencil og heter Ragged Angel. Mønsterarkene er fra Maja Design, kanskje litt vanskelig å se siden jeg har malt de med utvannet picket pence crackle paint.

Sløyfen og knappen er festet til tag`en som er bak motivet. Det henger også en snøkrystallcharm der fra Kort og Godt. Seambindingen er fargelagt med copic og blender, og sløyfen ble lagd med en bow easy jeg fikk hos Elin.

Copics brukt:
Hud: E11-93-00-000-0000
Hår: E25-33-51
Klær: E44-43-42-41-40. BG96-93-90. T4-3-0. 
Skyggelegging/vinger: W5-4-2-0.
Snø: B60

God helg:)

8 kommentarer:

  1. Nydelig fargelagt motiv, og jeg bare elsker motivene fra Mo's! Lekre shabby chic detaljer :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  2. Hurtig scrapping eller ikke - dette er jo nydelig som bare det. Elsker det motivet du har brukt, og burde vel snart sørge for å få det i egen samling... Nydelig fargelegging også.

    Takk for at du deltar hos CMN. Klem :o)

    SvarSlett
  3. Fantastisk kort og fantastisk fargelegging i nydelig shabby stil!!
    Helt fantastisk kort Yasmine
    Takk for at du deltar hos CMN og lykke til
    Klemmer fra Jill

    SvarSlett
  4. Vakkert kort i Shabby Chic. Et fantastisk nydelig julekort. Flott fargelagt!
    Tusen takk for at du deltar hos CMN og lykke til!
    Klem,Trine

    SvarSlett
  5. Hurtig..!?;) Det synes i hvertfall ikke på kortet, Yasmine, for som alltid..dette er en fryd for øyet, og den fargeleggingen din er bare super♥!!:)
    Herlig Shabby Chic julekort, som jeg ville elsket å motta!!:)
    tusen takk for at du deltar hos CMN, og lykke til!:)
    Klem, Ellen

    SvarSlett
  6. Åh, for et utrolig fint kort!! Jeg elsker fargene, og fargeleggingen!! Helt nydelig :)

    SvarSlett
  7. Dette var bare lekkert. Nydelig og rolig stemning på kortet. Flott fargebruk.
    Tusen takk for at du deltar hos CMN og lykke til.
    Gunn :))

    SvarSlett
  8. Nyyyyyyyydelig kort:) Fantastisk stemning på kort og fargelegging:)
    Tusen takk for at du deltar hos CMN, og lykke til:)
    Veronica:)

    SvarSlett