tirsdag 30. oktober 2012

Knask eller knep?

Jeg bruker ikke å lage halloweenkort! Dette er langt unna min komfortsone, og jeg vet ikke helt hvorfor jeg kjøpte disse mønsterarkene i grunn, men konkurransen til CopicMarkerNorge var en god grunn til å prøve:)



Motivet er fra Make It Crafty og heter Witchy Wanda. Hun ser ikke det spor skummel ut, og er vel en av de søteste heksene jeg har sett:) Hun er printet ut på x-press it blending card og fargelagt med copic.

Mønsterarkene er fra Basic Grey og Echo Park. Hjørnene på det bakerste mønsterarket er stemplet med Inkido sitt Grunge Corner med svart memento. Rundt motivet har jeg brukt Inkido sitt Stars. Blomstene er laget av kaffefilter og farget med copic. Seambinding er også farget med copic. Flaggermusene har jeg tegnet selv og klipt ut. Motiv, flaggermus og tekst er alle montert på ulike 3D-puter for å gi litt dybde i kortet.

Ønsker dere alle en riktig fin kveld:)

Copics brukt:
Hud: BV00-E13-00-000-0000-93
Hår:YR12-27-18
Klær:YG61-63-67-G99 / W0-1-2 / T1-3-4-6-7-9 / C0-2-4 
Sopelime: E42-44-47 / E31-33-YR24

3 kommentarer:

  1. Utrolig flott kort du har laget.
    Ellers var det mye fint å se på i bloggen din:)
    Klem, Merete

    SvarSlett
  2. Wow, så flott kort. Jeg er ingen tillhenger av halloween selv, men fargene og kortet ditt er helt herlig.
    Takk for at du deltar hos CMN. Klem :o)

    SvarSlett
  3. For et utrolig lekkert halloweenkort Tove, nydelig fargelegging som alltid!
    God helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett