onsdag 31. oktober 2012

Blomsterkurv :)

Bokhuset Libris Hobbyavdelingen Jekta i Tromsø har en konkurranse gående nå hvor du skal lage et prosjekt med Martha Stewart puncher. Jeg bestemte meg for å lage en blomsterkurv, og brukte ikke mindre enn tre ulike punchere til mitt lille prosjekt.


Mal til blomsterkurven finner du hos Randi Thorsen.
Jeg har brukt ark fra Maja Design vintage summer og bazzill smoothies neutral. Et utvalg av blomster fra WOC, storyteller og papirdesign. Neste gang skal jeg bruke litt større blomster, jeg syns disse ble litt små sånn i etterpåklokskapens lys. Masse stickles star dust, og et perlebånd fra ebay. Seambinding farget med copic.

Punchere jeg har brukt er: doily lace trim deep edge punch, doily lace edge punch og royal butterfly punch.

2 kommentarer:

  1. Nydelig kurv du har laga!
    Vakre papira og blomster. Klæm fra Merete

    SvarSlett
  2. Denne var bare så lekker! Og nå vet jeg jo hvem du er også:)

    SvarSlett