mandag 24. september 2012

Mens vi venter..



Jeg må nesten innrømme at det har blitt gjort lite annet enn kort til CopicMarkerNorge de siste ukene. Mellom mye sykdom i familien og sommerkonkurransen til CMN har det rett og slett ikke vært tid eller overskudd til noe annet. Det har blitt noen halvferdige prosjekter som har ventet på montering, så jeg tok meg sammen og fullførte ett i kveld som passer til CopicMarkerNorge - utfordring #22. Jeg håper det er nok blonde på kortet mitt:)


Motivet, Lacie, er fra Mo`s digital pencil, og er printet ut på X-press it blending card. Jeg har brukt en av favorittfargene mine, RV90-serien til copic.

Mønsterarkene er Vintage Summer fra Maja Design. Diesene er fra Magnolia, Cheery Lynn og Lifestyle Crafts. Blomstene er kaffefilter stanset ut med Spellbinders og fargelagt med copic. Stjernen er airbrushet med RV91 og 93 + litt blender i midten. Den ble også sprayet med goozebumps helt til sist. Likte effekten det ga, og som du ser på det første bildet er alt montert på limputer i ulike høyder for å skape litt dimensjon.


Tag`en bak motivet er stemplet med en tekst fra Stempelglede sin "En liten hilsen". En liten Gratulerer-charm fra Kort og Godt. Blonde fra WOC.


Innsiden er pyntet for å matche framsiden. Stempel fra Kort og Godt. Alle panelene har vært en tur gjennom symaskinen min.

Og for de som ikke vet hva jeg venter på..jo det er kunngjøringen om hvem som går videre til finalen. Dette er bare litt for spennende. Jeg som trodde at dette var en avslappende hobby!

Jeg ønsker dere en riktig fin uke. En stor klem til dere alle sammen, og tusen takk for alle vakre kommentarer dere legger igjen hos meg:)

Copics brukt:
Hud: E0000, 000, 00, 11, 02, 04, BV00
Hår: E30, 33, 47, 49, 99
Kjole: RV0000, 91, 93, 95, 99
Krakk: E70, 71, 74, 77
Is: B60, C0, 2, E40, 41, 42, 44
Blomst: YR20, 21, 24
Gress: YG93, 95, 97
Skygger: W0, 2, 4

6 kommentarer:

  1. Jeg må bare le, Yasmine! Tenk at en fargeleggingskonkurranse skal vippe oss sånn av pinnen!!??? Ønsker deg virkelig lykke til- at du kommer videre er jeg HELT SIKKER PÅ!!!! Og du er fortsatt en av mine favoritter til å vinne hele konkurransen!

    Tvi, tvi!!! (og dette kortet er som vanlig bare lekkert fra øverst til nederst!)

    Diger klæm fra Hege:)

    SvarSlett
  2. Guriland sier nå bare jeg da, for dette var bare en rosa drøm av et kort Yasmine! Delikat med herlige detaljer og fantastisk fargelegging!
    Hehe, så moro at du liker sommerkonkurransen vår, DET gjør vi også, og det er minst like spennende for oss!!
    Og dette kortet var blondete nok for meg og vannvittig flott, så da sier jeg bare lykke til på utfordringen til CMN, det er en glede å ha deg med!
    Klemmer fra Jill

    SvarSlett
  3. Og for et nydelig kort. RV90 serien er en av mine favoritter også, og jeg elsker dette her.
    Takk for at du deltar på utfordringen til CMN, og lykke til.

    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Ooooh this is such a cute card!!! I so love the sweet image, fabulous colouring work and all the little details are perfect! Love it =)
    Have a great weekend =)

    SvarSlett
  5. ååh, for et nydelig kort! å fargeleggingen din er det bare å ta av seg hatten for!! superfint!!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelig kommentar Yasmine, det ble jammen close race, og jeg hadde deg som en klar favoritt - nesten så jeg ikke sjekket på tirsdag!
    Du lager de nydeligste ting, og jeg er glad for å være følger hos deg:)
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett