mandag 27. august 2012

Copics og katter :)

CopicMarkerNorge kjører i gang utfordring #20 med en skisse. I tillegg til skissen skal også fargene lilla og grått brukes. Jeg likte skissen så jeg kastet meg rundt en formiddag og lagde dette kortet. Hurtig gjort til meg å være!! 

Motivet er et digitstempel av Hannah Lynn, easter lily, og du finner det hos Crafts and Me.


Mønsterark fra Maja Design, blonde,blomst og osteklut fra WOC, tekststempel fra Kort og Godt, halvperler fra Kaisercraft. Teksten er stanset ut med spellbinders, etter at jeg hadde stemplet med Very Vintage Labels no4. Genialt med stempel som passer til spellbinders:)

Vi har nettopp skaffet oss to søte katter av rasen Devon Rex. Jeg lærte fort at å gjøre noe hobbyrelatert når de er våkne er en utfordring! De er gjerne våkne og klar for lek på kveldstid når jeg vil lage kort.  Legger ved et bilde av de to, hvor jeg ville fargelegge, og de ville leke med tusjene mine!


Copics jeg har brukt er:
E0000, 000, 00, 11, 13
V0000, 000, 01, 12, 15, 17
N0, 2, 3, 5, 6
YG61, 63, 67
BV29
R20

Jeg har brukt en pilot white ink penn for å lage prikker i kinnene, og diamond stickles på vingene.


4 kommentarer:

  1. Du har gjort det igjen!! Som vanlig mesterlig fargelagt. Neste gang du tar turen innom Oslo skal du få komme hit og lære meg fargelegging, jeg trenger virkelig et Yasmine-kurs!! Motivet er så fint fargelagt i seg selv at du faktisk ikke trenger særlig med pynt, men de rosene og den lilla twine-sløyfen passer perfekt inn!! Nyyydelig!!

    SvarSlett
  2. Fantastisk fargelagt og helt herlig gjennomført kort Yasmine!
    Nydelige farger :)
    Tusen takk for at du har laget et så vakkert kort til vår utfordring hos CMN :)
    Lykke til!
    Klem fra Jill

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, og flott fargelegging.
    Takk for at du deltar hos CMN, og lykke til.

    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Ett skikkelig stilig kort. Likte veldig godt perlene i hjørnet og motivet var flott.
    Takk for at du deltar hos CMN sin utfordring.

    Gunn :))

    SvarSlett