mandag 18. juni 2012

Å lifte et kort er ikke alltid enkelt..

Dette kortet begynte egentlig som en lift. Kortet jeg skulle lifte var et fra Elin aka ~Tjorven~, som du kan se gikk det ikke så bra hehe :)
Kort har en tendens til å leve sitt eget liv..plutselig sitter du der med noe helt annet enn du hadde forestilt deg. 


Motivet er et Sweet Pea stempel som heter "free spring". Hvilke copics jeg har brukt står til sist :)
Jeg har i tillegg brukt liquid pearls på motivet. Vet ikke hvor godt det vises men i håret har jeg brukt mange små prikker med lavender lace. I blomstene har jeg brukt fargen buttercup.
Jeg har brukt ark fra Pion. Nydelige ark..sammen med Inkido er det favorittene mine vil jeg tro.

Puncher fra Martha Stewart og Nellie Snellen. Blomster fra WOC. Halvperler fra Papirdesign. Bånd vet jeg ikke..lå umerket blant stæsjet mitt.


Har pyntet innsidene i stil med framsiden.
Tekststempel fra Kort og Godt og hjørnestempel fra LOTV.


Baksiden i samme stil. Stempel fra Kort og Godt og LOTV.
Alle kantene er svertet med Vintage Photo, og hele sulamitten er limt sammen med ATG`en min.
Den er en av mine beste kjøp i det siste. Å lime sammen er blitt så enkelt nå..i tillegg er den rosa hehe :)

Jeg hiver meg med på:
-Wild Orchid Craft sin utfordring 52 - anything goes
-2 Sisters Challenge 92 - plaids and/or stripes
-Crafts and Me 88 - pearls and roses

Copics brukt:
E0000, 000, 00, 04, 11, 25, 30, 33
G40, 43, 46
V0000, 20, 22, 25, 28
N0, 2, 5
C9
R00, 20
YR12, 14, 16, 18
YG95, 99

4 kommentarer:

  1. Det er ikke så mye her som minner om originalen, nei, men det gjør jo virkelig ingenting. Det er noe rart med det som i utgangspunktet starter som en lift, for mine lifter ligner ikke på originalen til slutt de heller, kortene lever virkelig sine egne liv.

    Når det er sagt er det et herlig kort du har laget, og NOEN elementer fra originalen har du jo fått med... Uvant å se oransje på kort fra deg, det er liksom ikke den fargen du bruker mest (ikke jeg heller akkurat), så nå er jeg imponert!!! Fargeleggingen din er like guddommelig som vanlig, og de Pion-arkene ser kjempefine ut (har ikke kjøpt den siste kolleksjonen enda, tror jeg lider av scrappesyke om dagen, for jeg har ikke engang lyst til å shoppe)!!!

    SvarSlett
  2. Kortet er kjempeflott. Gjennomført og stilrent. HA en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Yasmine, your sweetly colored "free spring" image looks lovely on this beautiful, classic card. Lovin' your design, inside and out! So glad to see your entry at the Crafts and Me Stamps' digi team's Pearls and Roses challenge. Hugz, ~ Rose

    SvarSlett
  4. Your card is absolutely beautiful! Love the color combo of violet and orange!!! Gorgeous =)
    Hugs,
    Sara

    SvarSlett